Parhaimmillaan sosiaalinen media tarjoaa meille omasta arjesta poikkeavia näkökulmia ja lisää siten ymmärrystä ja empatiaa muita ihmisiä kohtaan. Parhaimmillaan somen moniäänisyys rikastaa myös perinteistä mediakeskustelua ja arkeamme, pohtii Asennemedian podcast-tuottaja Tiina Svensk.
Lue koko artikkeliMeille on Asennemedialla on tärkeää niin se, että vaikuttajat saavat asianmukaisen korvauksen työstään kuin se, että brändit pääsevät luomaan kanssamme tuloksellisia ja vaikuttavia markkinointikokonaisuuksia. Sen vuoksi huolehdimme esimerkiksi siitä, että kaikki osapuolet noudattavat hygieniarajoja.
Lue koko artikkeli”Menisivät oikeisiin töihin.” ”Kiitos – oot antanut mulle niin paljon tukea vaikeina aikoina.” ”Ei ole turhempaa kuin itseään influencereiksi kutsuvat ihmiset.” ”Tuote myytiin parissa minuutissa loppuun, kun vaikuttaja suositteli sitä.”
Lue koko artikkeliPodcastien suosio on jatkuvassa kasvussa, joten ei ihme, että audio kiinnostaa myös yrityksiä viestintämuotona. Mutta miten luodaan menestyvä B2B- tai brändivetoinen podcast, ja mitä eri vaihtoehtoja yrityksillä on podcastien parissa?
Lue koko artikkeliVaikuttajat ovat aikamme ihailtuja ja seurattuja henkilöitä, joilla on vankka ja sitoutunut seuraajakunta sekä vahva asiantuntemus alastaan. Brändien kannattaisi hyödyntää heidän sisältöosaamistaan markkinoinnissa entistä vahvemmin.
Lue koko artikkeliUudistuneiden verkkosivujen ja brändi-ilmeen myötä tarjoamme asiakkaillemme entistä tehokkaammin vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijuutta – asenteella tehtynä tietenkin.
Lue koko artikkeliKuukausittainen Asennenews tarjoaa asiantuntijoidemme tietotaidon sinulle suoraan sähköpostiisi! Kirjoitamme alan viimeisimmistä trendeistä ja tarjoamme tietoa tilaajillemme.