Podcastit ja audiosisällöt
Äänisuunnittelemme ja tuotamme laadukkaat, brändisi kuuloiset sisällöt podcasteihin.
Asennemedian tytäryhtiössä Asennestudiossa tehdään monipuolisesti erilaisia podcasteja ja äänisisältöjä erilaisiin tarpeisiin. Olemme tuottaneet Suomen kärkipodcasteja ja suunnitelleet äänitöitä moninaiselle joukolle arvostettuja brändejä.
Podcastien kuuntelijat ovat hyvin sitoutuneita ja kuuntelevat jaksoja tarkkaavaisesti alusta loppuun. Kuuntelijat luottavat juontajiin ja arvostavat heitä, jonka myötä he ovat vastaanottavaisempia heidän suosituksilleen. Tämä ”natiivimainonta” tuntuu luonnollisemmalta ja henkilökohtaisemmalta ja avaa brändille ainutlaatuisen mahdollisuuden puhua omalle kohderyhmälleen persoonallisella tavalla. Brändi voi kuulua podcastissa aina yksittäisestä mainoksesta pitkäaikaisiin kampanjakokonaisuuksiin.
Asenteella tehdyt podcastit
Aamukahvilla
Henriikka Reiman
Kehorauhaa
Veera Bianca
Metti ja Miklu
Metti & Mikael Forssell
Mimmit sijoittaa
Pia-Maria Nickström &
Hanna Tikander
Naapurissa
Iina Hyttinen &
Salla Salmela
Pariasiaa
Hanna & Henrik Angelvuo
P*ska juttu
Emili Kumpuniemi
Stylecast
Anna Drouault &
Linda Björnberg
Podcast-mainosmuodot
1. Kiinteä pre-roll ja
mid-roll
Vaikuttajan suunnittelema ja puhuma 1–2 minuutin mainos yhden podcastin yhteen jaksoon. Pre-roll kuuluu jakson alussa, mid-roll sen keskellä. Mainos jää ikuisiksi ajoiksi podcastiin ja kerää kuunteluita pitkällä aikavälillä. Sopii erityisesti brändimainontaan.
2. Dynaaminen pre-roll ja mid-roll
Vaikuttajan suunnittelema ja puhuma 1–2 minuutin mainos yhden podcastin kaikkiin jaksoihin. Pre-roll kuuluu jakson alussa, mid-roll sen keskellä. Mainos ajetaan podcastiin tietyksi ajanjaksoksi, jonka jälkeen se poistuu sieltä. Sopii erityisesti taktisille mainoksille, joissa on alekoodi.
3. Sisältöjakso
Vaikuttajan suunnittelema ja toteuttama jakso, joka pitää sisällään brändin viestin läpi jakson. Sopii parhaiten laajojen kokonaisuuksien käsittelyyn.
4.Spottimainos
Spottimainos on 30 sekunnin mainos, joka ajetaan kaikkiin kohderyhmälle relevantteihin podcasteihimme sovituksi ajanjaksoksi.