Siirry sisältöön

Luotettavuus, selkeys, laatu – Asennemedian projektinhallinnan pyhä kolminaisuus

Projektinjohtomme sai vaikuttajilta ja asiakkailtamme arvosanaksi 4,5/5. Senior Project Managerimme Roosa kertoo, mistä Asennemedian projektinhallinta on tehty ja mistä emme koskaan tingi.

1. Luotettavuus

Lupaa, lunasta ja hoida hommat. Asiakkaan luottamus on meille ensisijaista, oli kyseessä sitten yksittäinen kampanja tai pitkäaikainen yhteistyö. Olemme aina valmiina reagoimaan ja ratkaisemaan ongelmia yhdessä asiakkaan kanssa. Pidämme kiinni lupauksistamme ja teemme kaikkemme, että asiakkaamme voivat luottaa meihin muuttuvissakin tilanteissa. Tämä periaate ohjaa kaikkea toimintaamme.

2. Selkeys

Avoin ja rehellinen viestintä on kaiken perusta. Ymmärrämme, mikä tieto on asiakkaalle relevanttia, ja reagoimme nopeasti. Kommunikoimme asiakkaidemme kanssa selkeästi varmistaen, että kaikki oleellinen tieto jaetaan ilman tarpeetonta kuormitusta. Nopean reagoinnin merkitys korostuu erityisesti kampanjoiden aikana, jolloin muutoksia ja päätöksiä tehdään usein tiukalla aikataululla. Pidämme huolta, että asiakas on aina tietoinen mahdollisista muutoksista ja että toiveet ja tarpeet tulevat huomioiduiksi.

3. Laatu

Laadukas työ vaatii tarkkuutta, järjestelmällisyyttä ja hyviä organisointitaitoja. Kuuntelemme asiakasta tarkalla korvalla ja sovitamme kampanjan viestit luontevasti vaikuttajan sisältöön. Vahva konseptisuunnittelutiimimme luo uniikkeja ja mieleenpainuvia kampanjoita, joissa eri kanavien omat lainalaisuudet ja syklisyys huomioidaan tarkasti. Projektipäällikkömme ovat avainasemassa varmistamassa, että jokainen kampanja on tarkkaan mietitty kokonaisuus, joka tuottaa tuloksia ja resonoi kohdeyleisönsä kanssa.

Never forget – raportointi

Meillä raportointi ei ole vain numeroiden keräämistä, vaan syvällistä analyysia. Sukellamme lukujen taakse ja autamme asiakasta ymmärtämään, miten kampanja on vaikuttanut. Raportit sisältävät aina analyysiosion, josta keskustellaan yhdessä asiakkaan kanssa. Näin varmistamme, että asiakas ymmärtää kampanjan tulokset, investoinnin vastineen ja ne opit ja kopit, joita tulevaisuuteen kannattaa napata mukaan.

Roosa Eloranta

Roosan tausta prosessien luomisessa, tiimin vetämisessä ja asiakkuuksien hallinnassa näkyy päivittäisessä työssä vahvana näkemyksenä ja vankkumattomana ammattitaitona. Isoksi A:ksikin äänestetty proikkari hurmaa persoonallaan.

Roosa Eloranta