
Työt
Teemme strategista, luovaa ja monikanavaista vaikuttajamarkkinointia Suomen arvostetuimpien brändien kanssa. Nämäkin projektit on asenteella tehty.
-
VAASAN – ROOSA NAUHA
Markkinoinnin tavoitteena oli kannustaa ihmisiä tekemään hyvää sekä osallistumaan leipomotuotteilla Roosa nauha -keräykseen. Vaikuttajien toivottiin nostavan kampanjan viestiä ”Hyvä teko maistuu hyvältä” ja toteuttavan omissa kanavissaan Roosa nauha -kampanjan pinkkiä värimaailmaa.
suunnittelu Vaikuttajat
ja kanavat PR Projektin-
hallinta -
RFSU – Sexth Sense
RFSU lanseerasi syksyllä 2022 Sexth Sense -seksivälinesarjan sekä uudenlaiset audio-käyttöohjeet tuotteille. Audio-käyttöohjeiden lukijaääniksi valittiin kuusi erilaista ja upeaa persoonaa: Joonas Pesonen, Meri Milash, Jenni Rotonen, Panu Vauhkonen, Antti Reini sekä Sanna Majuri. Uusien tuotteiden ja konseptin lanseerausta tuettiin vaikuttajamarkkinointikampanjalla Instagramissa.
suunnittelu Vaikuttajat
ja kanavat PR Projektin-
hallinta -
LINDEX – INTO NATURE
Vuonna 2022 toteutetussa Into Nature -kampanjassa esiteltiin Lindexin laadukasta syysmallistoa, jossa yhdistyivät kerroksellisuus, toiminnallinen laatu ja ajaton suunnittelu. Vaikuttajat onnistuivat täyttämään kampanjan tavoitteet: sisällöt ohjasivat tehokkaasti verkkokauppaan ja inspiroivat tyylikkään syysulkoilun pariin.
ja kanavat Projektin-
hallinta -
ratkaisut Luova
suunnittelu Vaikuttajat
ja kanavat Projektin-
hallinta -
ORION
Asennemedia on Orionin vaikuttajamarkkinointikumppani vuonna 2023. Tahdoimme toteuttaa asiakkaalle vaikuttavan, elämänmakuisen ja monikanavaisen kokonaisuuden, joka puhuttelee sekä seuraajaa että sisällöntuottajaa. Luova tiimimme suunnitteli brändin vaikuttajamarkkinointiin sen sesonkituotteita ja myyntistrategiaa tukevat teemat. Niiden ympärille on helppo tuottaa sitouttavaa ja kuluttajien tarpeeseen vastaavaa sisältöä kuukaudesta toiseen.
ratkaisut Luova
suunnittelu Vaikuttajat
ja kanavat PR Projektin-
hallinta