Siirry sisältöön

Asennetalks

– VAIKUTTAA VAIKUTTAJAMARKKINOINNILTA

Asennetalks – vaikuttaa vaikuttajamarkkinoinnilta on markkinoinnin podcast, joka tuo alan kiehtovimmat ihmiset ja ilmiöt saman pöydän ääreen keskustelemaan alasta, sen tulevaisuudesta sekä ihan tavallisesta arjesta.

#1: Paluu perusasioiden äärelle: miksi kenenkään kannattaa tehdä vaikuttajamarkkinointia?

Vaikuttaa siltä, että upouuden markkinointipodcastin ensimmäinen jakso on täällä.Miten pitkä vaikuttajayhteistyö ja luottamus rakennetaan brändin ja vaikuttajan välille? Mitä hyvää ja hienoa yhteistyö on tuonut niin vaikuttajan uralle kuin brändin tunnettuudellekin? Mitä yhteistä on tv-persoona/juontaja/näyttelijä/brändilähettilään ja lääkeyhtiön markkinointijohtajan toimenkuvissa? Miksi Erkku kantaa ylpeydellä titteliä brändilähettiläs, mistä Erkku ränttää ja kuka Sanna olisi, jos saisi olla yhden päivän ajan kuka tahansa vaikuttaja? Kuuntele Asennetalksin ensinmmäinen jakso, niin tiedät.

Asennemedian toimitusjohtajan Katriina Salosen luotsaaman Asennetalksin ensimmäisen jakson studiovieraina ovat pitkään yhteistyötä tehneet Orionin markkinointijohtaja Sanna Valasmo-Lunkka ja juontaja, näyttelijä, tv-persoona sekä Orionin brändilähettiläs Ernest Lawson.