Siirry sisältöön

Asennemedia vahvistaa osaamistaan uusilla nimityksillä

Asennejengiin liittyy keväällä 2024 kaksi uutta jäsentä. Uusien rekrytointien tuloksena entistäkin vahvemman asiantuntijatiimin tavoitteena on edistää alan kasvua ja tehdä asenteella asiakkaiden vaikuttajamarkkinointia myös tulevaisuudessa.

Alan edelläkävijät

Ne, joille tarinamme on tuttu tietävät, että Asennemedian perustaja ja toimitusjohtaja Ulla Vartiainen on raivannut tietä vaikuttajamarkkinoinnille vahvalla näkemyksellään jo vuodesta 2015. Alusta asti tavoite on ollut kehittää koko alaa, ja siinä on Ullan mukaan onnistuttu: 

”Meillä on vahva ja kokenut osaajajoukko ja laaja palveluvalikko, joka palvelee asiakkaita entistä kokonaisvaltaisemmin. Operatiivisen johtajamme Katriina Salosen strateginen ymmärrys ja vahva johtaminen ovat tukeneet yrityksemme kasvua, ja hänen työnsä on vienyt koko alaa eteenpäin. Marketing Finlandin vaikuttajamarkkinointitoimistojen työryhmän puheenjohtajana hän on edistänyt erityisesti hinnoittelun läpinäkyvyyttä sekä alan prosessimallien ja mittareiden yhtenäistämistä sekä toimistojen ja vaikuttajien vuoropuhelua entistä tiiviimmäksi.”

Vanhempainvapaan ajaksi johtoon alalta tuttu kasvo

Katriinan siirtyessä huhtikuussa 2024 onnellisten perheuutisten siivittämänä vanhempainvapaalle siirtyvät asiakkuudet talon sisällä osaaviin käsiin, ja operatiivisen johtajan paikan ottaa väliaikaisesti Sanna Rousi. Vaikuttajamarkkinointitoimisto Trootia kuuden vuoden ajan luotsannut viestinnän ja johtamisen ammattilainen tuo nyt taloon mittavan kokemuksensa vaikuttajamarkkinoinnin monista muodoista. Uudet ilmiöt ja nuorten aikuisten osallistaminen ovat Rousille tuttuja myös yhtenä Vesiurheilukeskus Laguunin perustajana.

”Asennemedian ketterä tiimi koostuu poikkeuksellisista osaajista, joiden näkemyksellä voimme palvella asiakkaiden moninaisia tarpeita yhä kattavammin. Täällä on alan paras tieto ja tuntuma siitä, mikä toimii ja tuottaa tuloksia – sitä tietoa tulemme jatkossa jakamaan entistä aktiivisemmin. Tulemme myös paketoimaan luovien suunnittelijoiden ja projektitiimin asiantuntijuutta entistä monipuolisemmin osaksi palveluvalikkoa.”

Sanna Rousi

Asiakkuuspäällikön paluu Asennemedialle

Asennemedian toinen uusi tulokas Oona Alajärvi tuntee firman jo harjoitteluajoiltaan. Oona palaa Asennemedialle työskenneltyään välissä Hartwallilla FMCG-bisneksen ja markkinoinnin parissa. Suoraan uusien asiakkaidensa vaikuttajamarkkinoinnin suunnitteluun hypänneen tulokkaan kokemus kokonaisvaltaisesta ja sitouttavasta brändimarkkinoinnista on otettu innolla käyttöön. 

”Olen erittäin innoissani liittyessäni taas tähän huippuosaajien asiantuntijatiimiin. Tulen työssäni keskittymään asiakkaidemme tarpeiden tunnistamiseen ja heidän liiketoimintatavoitteidensa tukemiseen – strateginen vaikuttajamarkkinointi tuo brändeille merkittävää lisäarvoa ja on nuoremman kohderyhmän tavoittamiseksi elintärkeää”, Oona kommentoi.

Sekä Sanna että Oona tekivät toimitusjohtajaamme Ullaan vaikutuksen jo vuosia sitten: “Molempien kohdalla mieleen jäi vahva ajatus siitä, kuinka mukavaa olisi joskus työskennellä yhdessä. Nyt palaset loksahtivat kohdalleen rytinällä, ja saamme nauttia Sannan määrätietoisesta johtamisesta ja Oonan osaamisesta tästä keväästä eteenpäin.”

Asennemedia

Asennemedia on vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatoimisto, jossa yhteistyöt pohjataan strategiaan, luodaan intohimolla ja tehdään asenteella. Kirjoitamme ajankohtaisista uutisista, vaikuttajamarkkinoinnin saloista ja caseista, jotka tekivät vaikutuksen.