Siirry sisältöön

NIVEA Suite on tämän syksyn rentouttavin elämys

NIVEA lanseeraa tänä syksynä uuden yöseerumin, joka kuuluu suosittuun Q10-tuotesarjaan. Kun Q10 Anti-Wrinkle Beauty Sleep Ultra Recovery Night Serum lanseerataan, sen yhteydessä toteutetaan monikanavainen markkinointikampanja, jonka osana Hotelli Hanasaareen on luotu elämyksellinen NIVEA Suite -huone.

Suunnittelutyössä oli selvää, että halusimme luoda jotain erilaista ja yllättävää osana markkinointikampanjaa. Päädyimme suunnittelemaan ja toteuttamaan kokonaisen elämyksen, joka suunniteltiin viimeistä yksityiskohtaa myöten vahvistamaan NIVEAn brändimielikuvaa, tuomaan brändille näkyvyyttä uudella tavalla kohderyhmän vaikuttajien kanavissa ja lujittamaan NIVEAn suhteita asiakkaisiinsa vaikuttajien lisäksi.

NIVEA Q10 Anti-Wrinkle Beauty Sleep Ultra Recovery Night Serum on paitsi ihoa tehokkaasti hoitava, myös mieltä rauhoittava, innovatiivisen Sweet Night -tuoksuyhdisteen ansiosta. Tuotteen tuoksun tarkoituksena on tukea käyttäjänsä unta: laadukas uni hoitaa kauneuden lisäksi myös hyvinvointia kokonaisvaltaisesti. Sen vuoksi osana markkinointikokonaisuutta loimme NIVEA Suite -elämyksen, jonka tarkoitus on tukea unen laatua ja rentoutumista toisinaan hektisenkin arjen keskellä.

”Halusimme tarjota kampanjassa tuotteen käyttöyhteyteen liittyvän, aidon elämyksen. Mitä kiireisen arjen temmellyksessä elävä aikuinen nainen aidosti kaipaa rentoutuakseen, ja päästäkseen nauttimaan uutuustuotteen kaksiosaisesta vaikutuksesta? Vastaus oli meille selvä: omaa aikaa”, kertoo Asennemedian Production Director Johanna Risku.

Valitut vaikuttajat pääsevät kuukauden aikana yöpymään kampanjaan brändätyssä, NIVEA Suite -sviitissä, jossa NIVEAn tuotteet, Hotelli Hanasaaren upea miljöö ja herkulliset tarjoilut siivittävät vieraat laadukkaaseen oman ajan viettoon. Jotta eksklusiivinen elämys olisi mahdollisimman rentouttava ja irrottaisi kävijän arjestaan, on Asennemedian audiotiimi suunnitellut huoneeseen oman rauhoittavan äänimaailman.

”NIVEA Suite sopii loistavasti juuri yöseerumin lanseraukseen ja on ollut mahtavaa olla mukana toteuttamassa tällaista erilaista elämystä vaikuttajille. On virkistävän erilainen ajatus, että aina ei tarvitsekaan järjestää tapahtumaa tai viedä vaikuttajia porukalla hotelliin, vaan elämyksen voi tarjota vaikuttajalle myös yksin ja näin tarjota juurikin sitä omaa aikaa ja totaalista rentoutumista”, kertoo NIVEAn Marketing Coordinator, Lotta Leppäniemi.

Lisäksi hotellin vastaanotosta voidaan kampanjan aikana kohottaa markkinointikampanjan kohderyhmään sopivan vieraan huone NIVEA Suiteen, jolloin myös onnekkaimmat hotellivieraat pääsevät osallistumaan NIVEA Q10-kampanjaan.

”NIVEA Suite on erinomainen esimerkki siitä, miten vaikuttajamarkkinointi parhaimmillaan toimii: tehokas markkinointi yhdistää vaikuttajayhteistyöt ja elämykset osaksi lanseerauskampanjan kärkiviestejä”, Risku summaa kampanjan.

Lisätiedot & tiedustelut:

Johanna Risku

Production Director, Asennemedia

johanna@asennemedia.fi

040 5649171

Lotta Leppäniemi

Marketing Coordinator, NIVEA / Beiersdorf

lotta.leppaniemi@beiersdorf.com

Asennemedia

Asennemedia on vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatoimisto, jossa yhteistyöt pohjataan strategiaan, luodaan intohimolla ja tehdään asenteella. Kirjoitamme ajankohtaisista uutisista, vaikuttajamarkkinoinnin saloista ja caseista, jotka tekivät vaikutuksen.