Siirry sisältöön

Kokonaisvaltainen projektinhallinta

Yksi tärkeimmistä palveluistamme on verraton projektinjohto. Asennemedian projektinhallinta saa toistuvasti kiitosta yhteistyökumppaneilta: asiakkaista projektinjohtoomme on erittäin tyytyväisiä 73 % ja tyytyväisiä 27 %. Se, että projekti on luotettavissa käsissä alusta loppuun, on onnistuneelle kokonaisuudelle elintärkeää – kun valitset vaikuttajamarkkinointikumppaniksesi Asennemedian, projekti hoidetaan asenteella kampanjan tai vuosiyhteistyön ensimmäisestä sähköpostista viimeiseen.

Otamme huomioon kaikki kampanjan onnistumiseen mahdollisesti vaikuttavat asiat, teemme brändisi näkökulmasta parhaat päätökset, pidämme langat käsissämme koko projektin ajan ja lopuksi vielä raportoimme. Johdamme projektia asiantuntijuudella: hoidamme yhteydenpidon, vaalimme brändin ja vaikuttajien laatumielikuvaa ja pidämme huolen siitä, että sisällöillä tehdään vaikutus.

Projektinhallinta vaikuttajan tukena

Olemme vaikuttajien puolella. Sparraamme sisällöistä, toimimme linkkinä vaikuttajien ja Suomen arvostetuimpien brändien välillä, hoidamme projektin liikkuvat osat ja tarjoamme vaikuttajille työyhteisön. Tehtävämme on luoda vaikuttajille puitteet, jossa heidän on helppo tehdä työnsä hyvin. Meille on tärkeää, että yhteistyön ja sisältöjen laatu kohtaa myös vaikuttajan standardit. Pidämme huolta siitä, että vaikuttaja saa työhönsä kaiken mahdollisen tuen kriisiviestinnästä maineenhallintaan.

Asennemedian kanssa työskentely on todella sujuvaa, joustavaa ja yhteistöistä jää aina positiivinen fiilis. Jälkiraportointi on myös ihan omaa luokkaansa ja antaa todella selkeän kuvan kampanjasta. Meille on myös Lindexillä äärimmäisen tärkeää tehdä reilua yhteistyötä reiluilla ehdoilla, ja Asennemedian kanssa tiedän, että ne asiat ovat kunnossa.

Aino-Marja Öster
PR & Sustainability Executive, Lindex

Projektitiimimme vastuulla

Projektin johtaminen

Johdamme projektia varmalla otteella jokaisessa vaiheessa. Varmistamme kampanjan julkaisuaikatauluissa pysymisen ja tarkistamme vaikuttajan tuottamat materiaalit vahvalla asiantuntijuudella sekä vuosien vaikuttajamarkkinoinnin kokemuksella.

Yhteydenpito

Hoidamme kaiken viestinnän: briiffaamme, teemme sopimukset ja käymme tarkistuskierrokset. Jokainen asiakas saa projektilleen oman vastaavan, joka toimii linkkinä yrityksen ja vaikuttajien välillä.

Raportointi

Vaikuttava markkinointi on mitattavaa. Kampanjan päätyttyä mietimme, mitä yhteistyössä saavutettiin ja mitä voimme jatkossa tehdä yhä paremmin: keräämme kampanjan avainluvut, analysoimme tulokset ja raportoimme.

Meille vaikuttajamarkkinoinnissa tärkeintä on ajatus kumppanuudesta. Pitkäaikainen yhteistyö toimii yleensä irtonaisia lähtöjä paremmin: yhdessä tekemisestä oppii ja tuotteet, brändit sekä toimintatavat tulevat tutuiksi matkan varrella. Tahdomme osaltamme pitää huolta siitä, että toimimme toisiamme sparraten, tsempaten ja haastaen – niin pääsemme kerta toisensa jälkeen parhaisiin tuloksiin.

Esimerkkicase

  • LINDEX – INTO NATURE

    LINDEX – INTO NATURE

    Vuonna 2022 toteutetussa Into Nature -kampanjassa esiteltiin Lindexin laadukasta syysmallistoa, jossa yhdistyivät kerroksellisuus, toiminnallinen laatu ja ajaton suunnittelu. Vaikuttajat onnistuivat täyttämään kampanjan tavoitteet: sisällöt ohjasivat tehokkaasti verkkokauppaan ja inspiroivat tyylikkään syysulkoilun pariin.

    Projektin-
    hallinta
    Vaikuttajat
    ja kanavat