Siirry sisältöön

LINDEX – INTO NATURE

Vuonna 2022 toteutetussa Lindex Into Nature -kampanjassa esiteltiin Lindexin laadukasta syysmallistoa, jossa yhdistyivät kerroksellisuus, toiminnallinen laatu ja ajaton suunnittelu. Vaikuttajat onnistuivat täyttämään kampanjan tavoitteet: sisällöt ohjasivat tehokkaasti verkkokauppaan ja inspiroivat tyylikkään syysulkoilun pariin. 

Lindex Into Nature -kampanja

Vaikuttajat Lindex-brändimielikuvan vahvistajina

Lindexin toiminnan keskiössä ovat naiset ja päämääränä voimaannuttaa naisia kaikkialla. Yrityksen markkinoinnin tavoitteena on saada naiset tuntemaan olonsa itsevarmaksi ja inspiroituneeksi vaatekoosta tai elämäntilanteesta riippumatta. Vaikuttajavalinnat tehdään aina niin, että markkinoitavat tuotteet ja Lindex-brändi istuvat saumattomasti vaikuttajan sisältöön ja vaatekaappiin. Into Nature -kampanjaan toinen toistaan upeampia asukokonaisuuksia loihtivat Milja Nieminen, Laila Lindqvist ja Kirsikka Simberg.

Asennemedian kanssa työskentely on todella sujuvaa, joustavaa ja yhteistöistä jää aina positiivinen fiilis. Jälkiraportointi on myös ihan omaa luokkaansa ja antaa todella selkeän kuvan kampanjasta. Meille on myös Lindexillä äärimmäisen tärkeää tehdä reilua yhteistyötä reiluilla ehdoilla, ja Asennemedian kanssa tiedän, että ne asiat ovat kunnossa.

Aino-Marja Öster
PR & Sustainability Executive, Lindex

Inspiroiva sisältö sitouttaa

Milja, Laila ja Kirsikka esittelivät Lindexin syysmalliston laadukkaita kerroksia kanavissaan omalla tyylillään. Kampanjan tyylikkään urheilulliset kuvat ja videot toteutettiin ulkona, eli tuotteiden aidossa käyttöympäristössä. Sisällöillä onnistuttiin inspiroimaan ja sitouttamaan: julkaisut saivat suuren määrän laadukkaita ja Lindexin brändiä nostavia kommentteja. Yli 4000 klikkausta verkkokauppaan ja 10,7 % engagement rate kertovat siitä, että seuraajat saatiin sekä tavoitettua että ohjattua oikeaan osoitteeseen.

Avainluvut

4170

Linkin klikkausta

10,7%

Sitoutuneisuusaste

56,4k

Tavoittavuus