Siirry sisältöön

RFSU – Sexth Sense

RFSU lanseerasi syksyllä 2022 uuden seksivälinesarjan sekä audio-käyttöohjeet tuotteille. Audio-käyttöohjeiden lukijaääniksi valittiin kuusi erilaista ja upeaa persoonaa: Joonas Pesonen, Meri Milash, Jenni Rotonen, Panu Vauhkonen, Antti Reini sekä Sanna Majuri. Uusien tuotteiden ja konseptin lanseerausta tuettiin vaikuttajamarkkinointikampanjalla Instagramissa.

Vaikuttajasisältöjen tavoitteena oli uuden seksivälinevalikoiman esiin tuominen, sosiaalisesti vastuullisen, rohkean ja luotettavan brändin tunnettuuden kasvattaminen, sekä ohjaaminen sensuellien manuaalien kuunteluun sivustolle.

Vahvaa vaikuttavuutta RFSU-brändin omiin kanaviin

RFSU:n kampanjassa vaikuttajat olivat mukana myös omien kanaviensa ulkopuolella. Heidät valittiin lanseerauksen ääniksi tuotesarjan sivustolle tuotettuihin audio-käyttöohjeisiin, jotka äänitettiin Asennestudiolla.  Kun spiikkaajaksi hankitaan kasvottoman ammattipuhujan sijaan monelle entuudestaan tuttu henkilö, äänisisältöön saadaan persoonallisempi ote ja kiinnostavampi kulma.

Asennemedialle haluan antaa jälleen ison käden nopeasta kommunikoinnista, joustosta ja siitä, miten olette niin helposti lähestyttäviä. Ootte huippuja! Toivottavasti päästään tulevaisuudessa tekemään lisää duunia yhdessä!

@iinakatariina

Sensuelli Instagram-sisältökokonaisuus

Audio-käyttöohjeita tukemaan tehtiin myös Instagram-sisältökokonaisuus kahdeksan vaikuttajan voimin. Jenni Pupulandia, Antti Reini, Meri Milash, Joonas Pesonen, Ina Mikkola, Iina-Katariina Haataja, Viivi Rintanen ja Maiju Voutilainen tekivät jokainen omiin kanaviinsa RFSU:n brändimielikuvaa vahvistavat sisällöt, omille tyyleilleen uskollisina. Monipuolinen vaikuttajakattaus ja hyvät brand matchit pitivät huolen siitä, että kampanja keräsi reaktioita ja kiitosta myös kohderyhmältä. 

Avainluvut

291

Klikkaukset

10,6%

Sitoutuneisuusaste

292k

Tavoittavuus