Siirry sisältöön

VAASAN – ROOSA NAUHA

Lantmännen Unibaken ja Vaasan Oy:n vuoden 2022 Roosa nauha -markkinoinnin tavoitteena oli kannustaa ihmisiä tekemään hyvää sekä osallistumaan leipomotuotteilla Roosa nauha -keräykseen. Vaikuttajien toivottiin nostavan kampanjan viestiä ”Hyvä teko maistuu hyvältä” ja toteuttavan omissa kanavissaan Roosa nauha -kampanjan pinkkiä värimaailmaa. 

Instagramissa ja blogeissa toteutettuun kampanjaan valittiin mukaan neljä suomalaista eturivin vaikuttajaa: Eino Nurmisto, Marja Hintikka, Hanna Sumari ja Emili Kumpuniemi. Vaikuttajamarkkinointikampanjan lisäksi Asennemedia toteutti kampanjan tueksi PR-tilaisuuden ja upeat tuotepaketit hyvään tarkoitukseen. 

Roosa Nauha ja Eino Nurmisto

Herkullisen vaaleanpunainen brunssi

Kampanja aloitettiin Asennemedialla järjestettävällä herkullisen vaaleanpunaisella brunssilla, jonka päätähtenä oli ihastuttava Eino Nurmisto. PR-tapahtuma alkoi herkullisella brunssilla, pöytään Eino oli saanut kutsua itselleen tärkeitä vaikuttajia. Brunssin jälkeen vaikuttajat kokosivat Vaasanin Roosa nauha -tuotteista lahjakoreja, jotka Asennemedia toimitti mm. HUSin Syöpätautien klinikalle, jossa Einoa oli hänen syöpähoitojensa aikana hoidettu.

Tärkeän aiheen nostamiseksi järjestetty tapahtuma sai huiman määrän ansaittua näkyvyyttä yhteensä kahdellatoista Instagram-tilillä: kampanjan arvioitu ansaitun median PR-arvo oli 33 000 euroa. 

Tutustu PR-tekoihin, -tapahtumiin ja -lähetyksiin!

Merkityksellisen tapahtuman tekemisestä jäi pitkäksi aikaa vaikuttunut olo ja liikuttuneen toiveikas fiilis maailmasta. Osasitte tosi hienosti toteuttaa ammattimaisen ja onnistuneen tapahtuman kaikkien osapuolten näkemykset ja toiveet yhdistäen – sen tärkeys korostui henkilökohtaisesti herkän aiheen käsittelyssä.

@einonurmisto

Avainluvut

33k€

Ansaittu PR -arvo

5,7 %

Sitoutuneisuusaste

92,7k

Tavoittavuus