
Asennemedian yhteistyö Iittalan ja Arabian kanssa on alkanut jo asiantuntijatoimistomme perustamisen alkumetreillä. Vuosien varrella olemme saaneet olla suunnittelemassa ja toteuttamassa tuloksellista vaikuttajamarkkinointia myös muiden Fiskars Groupin upeiden brändien kanssa.
Iittalan ja Arabian vaikuttajamarkkinoinnissa on jo vuosien ajan hyödynnetty menestyksekkäiksi todettuja brand ambassador-yhteistöitä. Asennemedian asiantuntijat ovat etsineet Suomen vaikuttajakentältä juuri ne vaikuttajat, jotka sopivat täydellisesti yhteistyöhön brändien kanssa.
Onnistuneessa vaikuttajamarkkinointikampanjassa vaikuttajiin luotetaan oman kohdeyleisönsä ja sisällöntuotannon asiantuntijoina, ja olemme antaneet yhdessä asiakkaan kanssa vaikuttajille vapaat kädet toteuttaa yhteistyötä.
Iittalan ja Arabian kanssa olemme tehneet myös pitkiä yhteistyösopimuksia vaikuttajan kanssa, jolloin vaikuttajan luovuus ja omat ideat pääsevät kukoistamaan heidän tuottamassa sisällössään entistä paremmin.
Tällaisilla raaka-aineilla rakennettu ja asenteella maustettu yhteistyö on ollut tuloksellista, vaikuttavaa ja kannattavaa. Tuloksista kielii esimerkiksi se, että joka vuosi vaikuttajat lähtevät yhä innokkaampina ja inspiroituneempina mukaan yhteistyöhön Fiskars Groupin brändien kanssa.
Vuonna 2022 Asennemedialla on ilo toimia Iittalan ja Arabian ensisijaisena kumppanina vaikuttajamarkkinoinnissa. Tänäkin vuonna asiakas ja Asennemedian asiantuntijat määrittelevät yhdessä sopivat vaikuttajakumppanit, jotka sopivat vuoden tärkeimpiin markkinoinnin kärkiin.
Sen jälkeen asiakas saa keskittyä muihin asioihin, sillä Asennemedia huolehtii vaikuttajien työn edellytysten toteutumisesta ja asiakkaan arjen helpottamisesta läpi vuoden.