PR-teot, -tapahtumat & -lähetykset
Meiltä saat nämä palvelut osana markkinointikokonaisuutta – asenteella tehtynä tietenkin. Räätälöimme elämykselliset vaikuttajien kohtaamiset vaikkapa PR-lähetyksiksi tai PR-tapahtumiksi sen mukaan, mitä toimenpiteillä tavoitellaan. Suhteiden rakentaminen oikeiden vaikuttajien kanssa, ansaittu medianäkyvyys tai ennakkohypen luominen: näitä ja monia muita tavoitteita voidaan saavuttaa luomalla vaikuttavia tapoja kohdata oikeat vaikuttajat ja heidän yleisönsä.
Selaa esimerkkejä suosikkitapahtumistamme ja -lähetyksistämme Instagram-tilimme kohokohdissa!
Tiedotusta ja suhteiden luomista

1. PR-lähetykset
Lähetys on valikoiduille vaikuttajille lähetetty tuotepaketti, jonka tavoitteena on orgaaninen näkyvyys. Me varmistamme puolestasi, että lähetyksen saaja on hyvä match brändillesi, ja että tuotelähetys sekä pakkausmateriaalit tuovat vaikuttajalle onnea pidemmäksikin aikaa. Onnistunut PR-lähetys kerää tuloksia.

2. PR-tapahtumat
Tapahtuma on toimiva alusta uusien tuotteiden lanseeraukseen tai antamaan kampanjalle lisäpuhtia. PR-tapahtumassa vaikuttajat ja alan julkaisujen toimittajat pääsevät tutustumaan brändiin ja tuotteisiin lähemmin: inhimillisessä kohtaamisessa myös tunteita on helpompi herättää.

3. Teot
Lähetysten ja tapahtumien lisäksi voidaan herättää keskustelua tai tehdä tempauksia. Meidän tehtävämme on esittää kysymys: ”Olisiko tässä seuraava suuri puheenaihe?” Kaikki teot suunnitellaan kampanjakohtaisesti sen mukaan, mitä tavoitellaan – kuitenkin aina päämääränä se, että brändi näkyy ja kuuluu.
Esimerkkicase
-
VAASAN – ROOSA NAUHA
Markkinoinnin tavoitteena oli kannustaa ihmisiä tekemään hyvää sekä osallistumaan leipomotuotteilla Roosa nauha -keräykseen. Vaikuttajien toivottiin nostavan kampanjan viestiä ”Hyvä teko maistuu hyvältä” ja toteuttavan omissa kanavissaan Roosa nauha -kampanjan pinkkiä värimaailmaa.
suunnittelu PR Projektin-
hallinta Vaikuttajat
ja kanavat