Asennemedian brändi ja sivusto uudistuivat: Vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatoimisto näkyy ja kuuluu nyt entistä paremmin!

Uudistuneiden verkkosivujen ja brändi-ilmeen myötä tarjoamme asiakkaillemme entistä tehokkaammin vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijuutta – asenteella tehtynä tietenkin.

Olemme saaneet seurata vaikuttajamarkkinoinnin alan kasvua ja kehitystä jovuodesta 2015, kun Asennemedia perustettiin toimitusjohtajamme Ulla Vartiaisen olohuoneessa Punavuoressa.

Uudenlainen vaikuttajamarkkinointitoimisto perustettiin aikanaan, jotta alan ammattilaisilla olisi vihdoin oma työyhteisönsä. Alkuvuosista sekä vaikuttajamarkkinoinnin ala että Asennemedia ovat kehittyneet. Seitsemän vuoden aikana meistä on kasvanut vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatoimisto, joka tuottaa monikanavaisia kokonaisuuksia asiakkaillemme.

Samaan aikaan vaikuttajamarkkinointi on kasvanut vauhdilla: Kantarin ja IABFinlandin alkuvuonna 2021 tekemän selvityksen mukaan vaikuttajamarkkinoinninmäärä Suomessa vuonna 2020 oli noin 27,9 miljoonaa euroa. Ennustamme, että kasvu on vasta alussa ja tulevaisuudessa yhä suurempi joukko kaipaa vaikuttajamarkkinoinnin kokonaisuuksia osaksi markkinointistrategiaansa – ja se onkin yksi syy, miksi päivitimme sivustomme ja ilmeemme!

”Asennemedia on ollut täydellä sydämellä kasvattamassa alaa ja luomassa sille toimintatapoja. Brändiuudistus on yksi toimenpiteistämme sillä matkalla, mitä vaikuttajamarkkinoinnin kehitys tällä hetkellä vaatii”, Asennemedian toimitusjohtaja Ulla Vartiainen kertoo.

”Asiakkaat hakevat yhä enemmän yhtä tiettyä toimistoa, joka vastaa kaikkiinvaikuttajamarkkinoinnin tarpeisiin, kanavariippumattomaan osaamiseen ja on toteutuksessaan ennakkoluulottoman luova.”

”Meillä on jo hyvä määrä kumppaneita, jotka luottavat vaikuttajamarkkinoinnin tekemisen käsiimme. Haluamme jatkossakin huolehtia niin heistä kuin uusista kumppanuuksista tarjoamalla palvelua, josta meidät tunnetaan. Teemme kaiken suurella intohimolla – ja asenteella tietenkin”, Vartiainen summaa.

 

Jo vuosia strateginen suunnittelu ja luova konseptointi ovat olleet osa työtä, jota teemme asiakkaidemme kanssa. Nyt sivustomme tarjoaa kaiken osaamisen ja palvelumme entistä paremmin nähtäväksi kaikille:

”Sivuston ja brändi-ilmeen uudistaminen on ollut todella palkitsevaa. Pääsemme vihdoin näyttämään ja viestimään maailmalle entistä paremmin siitä, mitä olemme jo vuosia tehneet”, iloitsee Erika Lumme, Asennemedian brand & account manager.

Asennejengimme on kasvanut vuosien varrella uusilla osaajilla, ja haluammekin jatkossa tarjota asiantuntijuutemme entistä paremmin kaikkien käyttöön: uusilta sivuilta pääset tutustumaan tiimiimme ja heidän osaamiseenentistä paremmin.

Asennenews tarjoaa jatkossa asiantuntijoidemme tietotaitoa ja vaikuttajamarkkinoinnin vinkkejä lukijoillemme.

Koska tuotamme myös Suomen laadukkaimpia lifestyle-podcasteja, on Asennenews myös mahdollista kuunnella. Asiantuntijoidemme osaaminen on nyt tarjolla yhä useammassa kanavassa, ja halutessasi myös suoraan kuulokkeissasi.

On ollut ilo rakentaa alaa viime vuosien aikana muiden ammattilaisten kanssa, ja kehitämme sitä innolla eteenpäin myös jatkossa.