Hei brändi, kuuluthan kesällä siellä missä ihmiset ovat mutta kilpailijasi eivät?

Kesä on oivallista aikaa rakentaa muistijälkeä ihmisten mielissä ennen syksyn hankintoja. Kesäkauden ulkoaktiviteetit kuten puutarhanhoito, lenkkeily ja pyöräily ovat tilanteita, joissa kuulokkeet ja lempipodcastit ovat usein korvissa. Podcasteja kuunnellaan keskittyneesti ja tarkkaavaisesti, ja kuulijat ovat hyvin sitoutuneita sisältöön. Tämä luo mainostajille mehukkaan mahdollisuuden tavoittaa kohderyhmänsä hetkissä, joissa he ovat vastaanottavaisia.
Ota radiospotistasi kaikki hyöty irti ajamalla
se podcasteissa kesätarjouksella:
🎧 150 000 kuuntelukertaa
💰1 350 € + alv
Oletko tullut ajatelleeksi, että radiomainosta voi hyödyntää myös podcasteissa? Voit ajaa radiospottisi Asennemedian suosituissa podcasteissa ja tavoittaa yleisösi entistä laajemmin. Kukapa ei haluaisi hyödyntää jo tehtyjä sisältöjä mahdollisimman fiksusti ja monipuolisesti.
Jos sinulla ei kuitenkaan ole vielä valmista audiospottia, ei hätää: tuotamme sen mieluusti puolestasi. Tarjoamme tarvittaessa spottituotannon hintaan 1 500 € + alv.
Lomakausina podcastien kuuntelu kasvaa, kun kuunteluun oivallisia hetkiä ja aikaa on enemmän kuin arjessa. MTV:n mukaan mainonta ja mediapanostukset hiljenevät kesäksi, vaikka suomalaisten kulutusmenot pysyvät ennallaan. Kesällä kannattaa siis kuulua audiossa, sillä ihmiset ovat linjoilla mutta muut mainostajat eivät. Kun muistijäljestä kilpailee vähemmän mainostajia, on sen rakentaminen helpompaa ja halvempaa.
Podcastien kuuntelijat ovat usein täysin keskittyneitä kuulemaansa sisältöön, ja kuuntelevat jakson tarkkaavaisesti alusta loppuun saakka. Tutkimukset puhuvat puolestaan: jopa 69 % kuuntelijoista kokee podcast-mainosten kiinnittävän heidän huomionsa paremmin kuin TV- tai sosiaalisen median mainokset.

Kuuluuhan sinun brändisi jo podcasteissa? Ota yhteyttä, niin laitetaan kuulumaan.