Katriina Salonen nimitettiin myyntijohtajaksi – samalla Asennemedia sai uuden osakkaan

Asennemedia on päivä päivältä yhä enemmän tekijöidensä näköinen, sillä saimme uuden osakkaan jälleen Asennemedian henkilökunnan sisältä.

Asennemedia kasvaa ja kehittyy jatkuvasti, ja alkuvuonna tehdyt nimitykset vahvistavat toimintaamme ja tiimiämme entisestään. Meillä on ilo kertoa, että nimitimme vuoden Asennemedialla työskennelleen Katriina Salosen myyntijohtajaksi tammikuussa 2022. Samaan aikaan Salosesta tuli Asennemedian osakas.

Katriina Salonen on myynnin ammattilainen, joka on työskennellyt vuosia eri media-alustojen parissa asiakkuusjohdollisissa tehtävissä. Urallaan hän on ollut vastuussa laaja-alaisesti erilaisista markkinoinnin kampanjoista niin pienten ja keskisuurten asiakkaiden kuin globaaleiden kansainvälisten firmojen kanssa.

Aiemmin Salonen on työskennellyt radio- ja digimainonnan parissa. Asennemedian myötä hän tekee uuden aluevaltauksen vaikuttajamarkkinoinnin kentällä, missä hänellä on paljon annettavaa monipuolisen taustansa vuoksi.

”Vahvan myyntitaustan omaava Katriina vakuutti meidät hyvin nopeasti näkemyksillään. Joukkueurheilutaustasta on ollut vain tukea nykyisessä työnkuvassa. Katriina on joukkueensa puolella – aina valmis auttamaan”, Asennemedian toimitusjohtaja Ulla Vartiainen kuvailee tuoretta osakasta ja myyntijohtajaa.

Salosen mukaan Asennemedia on työpaikka, jossa kaikki haluavat kurkottaa tähtiin. Vanha jalkapallovalmentaja tietää, että yhdessä se on mahdollista:

”Usein sanotaan, että tiimi on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. En koe sen olevan niin mustavalkoista. Ennemminkin koen, että tiimi on yhtä vahva kuin sen vahvimpien lenkkien tuki muille ja kuinka sitoutuneita ja motivoituneita ihmiset ovat.”

Myyntijohtajan rooli on Saloselle hänen mukaansa luonteva siirtymä hänen urallaan. Uusi rooli ja osakkaaksi nimitys auttaa myös Asennemediaa kasvamaan.

”Myynnissä minua on aina inspiroinut erilaisten ihmisten kanssa työskentely ja kuinka voin omalla työkalupakillani auttaa heitä saavuttamaan tavoitteensa ja ratkaisemaan ongelmat. Koen, että tätä on paljolti myös esihenkilötyö”, Salonen summaa.

Tuore osakas kuvailee vaikuttajamarkkinoinnin olevan alana murroksessa, ja hänestä on mielenkiintoista seurata alan kehitystä aitiopaikalta – ja sen myötä tarjota asiakkaille yhä kokonaisvaltaisempia markkinoinnin ratkaisuja.

Asennemedian koko tiimi iloitsee uudesta nimityksestä, jota toimitusjohtaja Ulla Vartiainen kuvailee tärkeäksi askeleeksi eteenpäin Asennemedian kehityksen kannalta:

”Saimme jälleen uuden osakkaan Asennemedian henkilökunnan sisältä. Tämä on itselleni tärkeää, sillä Asennemedia on päivä päivältä yhä enemmän tekijöidensä näköinen. Se, mikä lähti yhden henkilön unelmasta, on kasvanut jo monta henkeä työllistäväksi organisaatioksi jossa omistajia ja unelman jakajia on useampia.”