Siirry sisältöön

Asenteella tekeminen kantoi Vuoden toimisto -finaaliin asti

Asennemedia on kasvanut vaikuttajaverkostosta vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatoimistoksi. Aikanaan täysin uudenlainen vaikuttajamarkkinointitoimisto perustettiin Punavuorelaisessa olohuoneessa vuonna 2015, jotta vaikuttaja-alan ammattilaiset saisivat vihdoin oman työyhteisönsä.

Sittemmin sekä koko ala että Asennemedia yrityksenä ovat kehittyneet – vaikuttajamarkkinointi on noussut tärkeäksi markkinointikanavaksi ja mediaksi perinteisten rinnalle. Asennemedia on tänä päivänä vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatoimisto, joka tuottaa asiakkailleen strategisia ja monikanavaisia vaikuttajamarkkinoinnin kokonaisuuksia.

Me emme tarvitse kuvaa tai tuhatta sanaa, sillä #asenteellatehty kertoo kaiken tarpeellisen Asennemedian asenteesta. Mottomme kuvastaa toimistomme tekemistä niin asiakkaiden ja vaikuttajien kuin kollegojemme kanssa toimiessa – kun tehdään asenteella, kaikki tietävät, miten homma toimii.

Asenteella tekemällä pääsimme myös Vuoden toimisto -finaaliin.  

Vuoden toimisto on tutkimus, jossa markkinointialan yritysten asiakkaat pääsevät antamaan arvionsa saamastaan palvelusta. Tutkimuksen perusteella palkitaan kategorioissaan parhaimmat arviot saaneet toimistot. Ensimmäistä kertaa Suomen Vuoden toimisto -tutkimuksessa on tänä vuonna mukana kategoria sisältömarkkinointi- ja sometoimistoille, missä kategoriassa Asennemedia on saanut kunnian edetä aina finaaliin asti.

Markkinointialalla erilaisten kilpailujen kirjo on ilahduttavan laaja: alan huipputekijöitä palkitaan vuosittain mm. luovuudesta, innovaatioista ja vaikuttavuudesta.

Vuoden toimisto -kilpailu onkin poikkeuksellinen siinä, ettei palkintoa pokata yksittäisestä kampanjasta, vaan kokonaisvaltaisesta onnistumisesta asiakastyössä – siinä, missä me kaikki lähtökohtaisesti haluammekin olla alamme parhaita.

Vaikuttajamarkkinointi on ensimmäistä kertaa mukana Vuoden toimisto -kilpailussa osana sisältömarkkinointi- ja sometoimistojen kategoriaa.

Vaikuttajamarkkinointi on kasvanut viime vuosina vahvalla tahdilla, ja Kantarin ja IAB Finlandin alkuvuonna 2021 tekemän selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin määrä Suomessa oli jo vuonna 2020 noin 27,9 miljoonaa euroa.

Uskomme vahvasti, että alamme eksponentiaalinen kasvu ei tule hidastumaan vielä pitkään aikaan, ja tulevaisuudessa saamme nähdä yhä useampia kilpailuja ja palkitsemisia vaikuttajamarkkinoinnin alalla.

Asennejengi haluaa kiittää jokaista asiakasta ja yhteistyökumppania luottamuksestanne, joka on mahdollistanut matkamme ensimmäisten vaikuttajamarkkinointitoimistojen joukossa Vuoden toimisto -finaaliin. Aiomme jatkossakin tehdä kanssanne töitä joka päivä sillä asenteella, mistä meidät tunnetaan.

Kirjoittaja: Johanna Risku